maandag 3 november 2014

Buikschilderij

Eens iets helemaal anders dan kaartjes of creaties die je van mij verwacht.
Deze keer een creatie van iemand anders op mijn buik. Maar vond het echt de moeite om met jullie te delen. 

Nog enkele weken en dan zal ik die buik toch missen :) 

Hier het werk van een vriend, Mariano, die naast mooie buikschilderingen ook muurschildering maakt. De kids hebben van hem een mooi exemplaar op hun kamer en die blijft gelukkig langer dan deze mooie op mijn buik. 

Wat vinden jullie ervan? 


Bedankt om langs te komen :) 

2 opmerkingen:

  1. wauw, dat ziet er prachtig uit ! heel erg mooi, een fijne, leuke herinnering, jammer dat het er niet een aantal weken kan op blijven he ? =)
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Esther,
    wat heb ik genoten op je blog ook ben ik jou gaan volgen
    wat een mooie buikschildering
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen