donderdag 22 augustus 2013

25 jaar getrouwd voor een Hindoe-koppel

Mijn zus vroeg me een kaart te maken voor een koppel dat 25 jaar getrouwd is. Ze gaan regelmatig bij deze mensen op restaurant eten en wist me dan ook te vertellen dat er veel rood en geel in de decoratie van het restaurant terugkwam. Verder staan er in het restaurant ook ganesha's, wat dat was moest ik toch eerst opzoeken :)

Maar in ieder geval waren dat genoeg richtlijnen om deze kaart te maken...

Materialen:

- natuurlijk mijn Crafter Compagnon --> zo een zalig ding! Strikjes en vouwen van de kaart heb ik hiermee gedaan.
- bloemen mal
- Martha Steward blaadjes pons
- MD mal gefeliciteerd
- lint
- halve parels
- afbeelding van een ganesha
- rood papier voor basis
- design papier
- copics
- peel off stickers cijfers (25)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten