woensdag 7 november 2012

Laat Kerstmis maar komen

Voor de beurs mocht ik voor mama wat voorbeeldjes maken waarin verschillende materialen gebruikt zijn. Hier volgen dus enkele kaarten die ik voor haar maakte...


Het papier komt uit de Christmas homemade stack. Twee verschillende soorten heb ik verbonden met een lint. Een mooie grote strik vult al een heel deel van de kaart. Natuurlijk is de strik zo goed gelukt met behulp van de Crafter Companion, ik kan het niet genoeg benadrukken, het is gewoon een super machine :)
In het midden heb ik een stuk craft-karton gebruikt en hierop zit een mal van Nellie Snellen. Hierin zit het engeltje van Eline's toddlers. Ik heb een ingekleurd met copics. Een tekstje erbij en klaar...


Dit ideetje komt uit Cards Only, een super leuk magazine. Veel leuke ideetjes voor het heel het jaar door. De kaart is eigenlijk heel simpel. Het papier is van MD, de verschillende delen naaide ik aaneen met een zigzag-steek. De stempel is van Eline, ingekleurd met copics. De boom is een mal, die ik in tweevoud gebruikt heb. Met foamtape ertussen geeft dit een leuk effect. In de boom plakken wat pareltjes en de ingekleurde stempel. Een snel klaar kaart, buiten het naaiwerk, maar zoiets doe ik meestal in de auto tijdens een langere rit. Je kan dit natuurlijk ook met de naaimachine doen, maar daar moet je ook handig in zijn :)



Deze kaart is een uitschuifkaart. Het papier is van de Merry Christmas stack. Een rand erop met een pons van Martha Steward. Het malletje is van Nellie Snellen. De stempels zijn van Eline's toddlers, ingekleurd met copics. De kaart is verder versierd met bloemen van de Floral Punch serie. Ook het bloemetje over het lint is een pons. Het kaartje dat erin zit, heeft een tekststempel van MD. Om het kaartje er makkelijker uit te schuiven zit er een strik op.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten