zondag 21 oktober 2012

Hetzelfde en toch zo anders

Voor het wijkfeest in september vroeg mijn mama mij om een bedankt-kaartje te maken voor de mensen die geholpen hadden. In het totaal een 13-tal. Aangezien het kort dag was en ik dus niet al te veel tijd had om in ieder kaartje te steken, ging ik voor 13 dezelfde kaartjes, maar toch waren ze uiteindelijk allemaal anders... Hier de resultaten:

















De kaarten zijn allemaal gemaakt met een embossingfolder (...). Die heb ik geïnkt met distress-inkt in de kleur die het best bij mijn gekleurde tekening paste.
De tekeningen zijn stempels van snoesjes: bloemen, soezen, cadeau, van Eline: kikker, cake van Papermania: cake. Deze zijn allemaal gekleurd met copics. En het stickervel met de vis is gekleurd met stardustpennen.
De kaarten zijn verder versierd met halve parels, bloemen en bloemblaadjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten