zondag 2 september 2012

Een nog onbepaalde ontvanger...


Ik had eens zin om iets anders te maken. En mijn oog viel hierbij op een 'kaartje' uit het laatste Marianne Doe boekje. Hier is mijn variant ervan...

 Links boven zie je het geheel.
Rechts boven zie je de deksel alleen. De bloemen
heb ik geïnkt. Dit zijn alle drie mallen. De kleine
blauwe bloem in het midden is een splitpen.
De doosjes en alle andere vouwlijnen heb ik
gevouwen met de Crafter Compagnion. Een
grote hulp bij al mijn vouwwerk. Ben hier echt super tevreden van!!!
De stempel heb ik ingekleurd met copics...
Ik weet nog niet voor wie dit speciale kaartje is, maar er zal zich wel een uitstekende gelegenheid voordoen om het weg te geven :)

2 opmerkingen:

  1. wowww Esther,

    dit is wel een heeeeeeel mooi doosje geworden;
    het kan zo in een volgende marianne doe

    Je knutselplezier straalt zo van je kaartjes af
    groetjes
    Carol



    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Carol :)

    Ik heb ook echt plezier in het knutselen!
    Ben blij dat ik het na een aantal jaren niets aan handwerk te doen toch weer opgepikt heb!
    Ik geniet er helemaal van...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen